BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 5, 2010

Sebuah noktah, sebijik koma...

Baru-baru ini banyak betul urusan yang saya perlu selesaikan...terlalu banyak..namun,dalam kesibukan tersebut,saya tidak dapat menafikan saya tidak dapat menolak jika ada undangan dikir barat...minat dan rasa ingin menyertai membuatkan saya merelakan diri saya penat...saya mesti pilih!!!

Hehehe..namun,kebelakangan ini saya sering berada dalam keadaan yang tidak sihat..saya berpendapat tidak kerana lain kecuali kurang rehat dan kurang tidur..(kurang ker).. Sempena dengan ketibaan bulan Ramadhan beberapa hari lagi,saya berhajat menamatkan segala aktiviti kesenian ini untuk merehatkan diri sekurang-kurangnya sebulan..menumpukan masa untuk mereka yang saya sayangi...

Entahlah...terasa sangat keletihan,namun keinginan untuk terus menyertai permainan ni membuatkan saya buat dekkk je...apa pun,sekarang,keutamaan saya ialah belajar, belajar, belajar dan terusssss belajar...

5 comments:

datuk d said...

menamatkan ko mengurangkan?

ada bezo tuh lih.. hehhe

Sang Saka said...

berhenti seketika i think...huhuhu

lokanbertepuk said...

I think you mesti teruskan juga, manalah tahu angin dikir dlm badan you yg tak dapat keluar itu akan menyumatkan you drp terus belajar..

Sang Saka said...

hehe..yang lebih tepat ialah mengurangkan pada kadar yang minimum..sebab kalau proceed dengan kadar maksimum ggini,akan menyebabkan tergendalanya banyak perkara..

datuk d said...

i setuju dengan dengan ayahmat you..ha ha ha