BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 31, 2010

Oh Mama...saya mau kawen..walaupon dengan kawen ni saya memecahkan keluarga kita!

Oh Mama..saya nak kawen,saya rasa saya dah dewasa dah.

Oh Mama..saya dah cukup umur kan!

oh mama..lepas ni saya boleh hidup sendiri..

Oh mama..saya tak suka atuk,nenek,mak sedara,pak sedara menasihati saya pasal ni!!

Oh mama..biarlah saya buat pilihan!

oh mama..budi bukan untuk di ungkit mama!

Oh mama..saya tersilap ker mama???


p/s-ini kisah benar okeh!!

Friday, March 26, 2010

aku tengok orang bahagia, bagus2..semoga kekal bahagia...

aku tengok orang pandai, terer la dia ni...bleh tumpang blajar masa exam...

aku tengok orang kapel..elehh...x jeles pon...

aku tengok kawan2 kerja...nanti kita sama2 blanja menbelanja ok!!

aku tgk orang pakai kereta besar..sekarang aku pakai motor..ok what???

aku tengok orang lagi hebat( tukang karut)..aku minat la dia ni...

aku tengok kumpulan dikir lagi hebat dari sutra...waaa...bagus2...bia kekal di puncak..

aku tengok kamu senang lenang...aku pon tumpang senang...

aku tgk kamu senyum, aku sukakan senyuman..

sebab..aku tidak cemburu dengan kehidupanmu....itulah ikhlas...

Thursday, March 25, 2010

exam mode~

sekarang ni musim exam...paper berderet pulok tuh....

seksa kalu tok study..harap doakan ambo blako2 des....

lepas abih exam ni baru sedak sikit kita mengarang nyoh..hehehe...

dikir kita rehat smetar..kalu ada gapo22 soalan ko ggapo ko..silakan tinggal di chatbox tu deh...bye~~~~~

Wednesday, March 3, 2010

Persimpangan Jalan...

Seminggu lepas, hp saya kerap diterjah oleh nombor2 yang tidak pernah saya kenali sebelum ini...pemanggilnya cukup ramai dari Kelantan...

Kebanyakan membicarakan mengenai dikir barat RTM, ada yang bertanya saya mengenai pendirian saya berkenaan dengan pertandingan dikir barat RTM 2010, ada juga yang mengajak saya menyertai kumpulan mereka, dan ada juga yang menasihati saya mengenai penglibatan saya dalam dunia dikir ni...wah wah wah...ramainya yang memmbantu saya berfikir mengenai dikir barat..terima kasih yer...

Namun ada satu panggilan yang amat membuatkan saya terkejut dan tergamam, seseorang yang saya tidak sangka akan menghubungi saya...dengan tawaran yang agak lumayan dari puak mereka, dengan jaminan yang diberikan, saya dengan berbesar hati mengatakan bahawa orang yang memanggil itu tidak menjaga perasaan saya...dengan kata-kata penuh ego dan sombong, mengajak saya, memperlekehkan penyertaan saya dahulu..mengatakan ruginya masuk dengan grup uia dulu, tidak ada jaminan, apakah kewarasan masih wujud dalam diri si pemanggil??

xper lah kalau tok bersohor pon dengan menjual maruah...so sorry to say..kalu doh biso sangat, kehel gi lah puok demo...

"tahun ni kito nok main bersih hajatnya"- maknanya tahun lepas demo main kotorlah dih?? xpo lah...kawe tok layok lagi main nga puok demo bakalih....heheheh

Ssini pon tok dan alek ambo ddikir, biar la tok gi ambik jadual klate pon...banyak lagi ambo nok blajar...baik ngaji laaa...heheheh..selamattttt....